csodavilág

Minden jóban van valami rock'n'roll!

Utolsó kommentek

  • vilee453: ezt látni reggelente míg megtalálja fény felé az útját tényleg a természet csodáinak egyike :D (2010.07.21. 21:34) A születés csodája
  • Łina: El sem tudom képzelni, ez az asszociáció hogyan eshetett meg :D Van ami múlandó, van ami örökérvén... (2010.02.04. 21:32) Mozart!
  • R.Zimmerman: Van élet a ZP után? L (2010.01.17. 12:54) Mozart!
  • orsííí: szeretés van. (2009.08.20. 21:54) Naptesók
  • R.Zimmerman: Ja Tina, mit szólsz, rocker lettem, majd szólok az első koncertemről (2009.07.24. 22:55) Zsofci
  • Utolsó 20

kategóriák

anna (4) dalszöveg (3) ego (10) élmény (27) érettségi (2) fesztivál (22) filózok (11) gimnázium (3) hajak (16) irodalom (4) lábbeli (2) novella (16) scifi (1) szerelem (22) színház (3) testékszer (10) vers (3) zp (1)

mymeez

Meez 3D avatar avatars games

2009.01.14. 23:26 Łina

Várom , hogy egy Angyal érkezzen...

2007.04.29 20:35:41

Ott álltunk egymással szemben, tekintetünk összefúródott... az enyémből a káoszos ösztön, övéből valami tiszta tudás tükröződött.

Iszonyú düh és bosszúvágy kerített hatalmába. Érezni akartam a bőrét, illatát, csókját, tudván, hogy sohasem lesz igazán az enyém.

Tenyeremből gondolatom kívánságára tüskék meredtek elő, s rögtön tudtam, mit kell tennem. Hatalmas ütést mértem a mellkasára.

Részeges elégedettség töltött el, amint láttam megjelenni rajta a nyomokat, majd az összezavarodott meghökkenés, ahogy rögtön összefort, s égésszerű hegek maradtak csak utána, azonban az én testemen ugyanott elkezdett patakokban csorogni a vér.

Agyam teljesen begőzölt, s a helyre oda sem figyelve adtam az egyre erősebb csapásokat, lüktettek a tagjaim, nem bírtam leállni. Rúgtam , ütöttem, ahol csak értem, egyre jobban ömlött belőlem a vér, nem érdekelt, fájdalmat akartam okozni, s érezni is azt, és a vér édeskés illatát, és végre kiélni a mérhetetlen feszültséget mi bennem lakozik. Látni , a porba hullását ,szemeim előtt a képet, ahogy megalázom, diadalmaskodom felette, miközben saját magam volt , árnykép, ábránd , tükör, neki nem fájhatott.

Megszámlálhatatlan sérülést okozva magamnak végül a lábai elé omlottam kínomban.

Egész testem kivül belül rázkódott, fejem kezdett tisztulni. Zokogtam.

Mocskos voltam , hideg verejték futott a nyakamon, hátamon.

Feléztem Rá. Tiszta, vízszerűen áttetsző szeme nem mutatott szenvedélyt. Egy gyöngyházszín könycsepp csordult ki belőle, olybá tűnve , mint egy kegyes áldás.

Végigjárta arca gyönyörű , sima vonásait, állán keresztül izmos mellkasát, majd hozzám ért, selymesen simogatóan.

Finoman rugaszkodott el a földtől, mintha csak lábbujjhegyre állni készülne. Lapockája kitüremkedett, majd két hatalmas hófehér tollú szárny bukkant elő a hátából , s lassan, pihekönnyüen felemelkedett.

Abban a búcsúpillantásban minden benne volt.Vagy csak én képzeltem oda saját vágyaimat, mert tőle akartam hallani a legbűvösebb szót a Világon:S Z E R E T L E K

0000000.JPG

/Várom, hogy egy Angyal érkezzen,

és fizessen a bűnért, ha vétkeztem

Mert ha el kell mennem innen , hát elmegyek

De Te temeted el a testemet... /

Szólj hozzá!

Címkék: novella szerelem


A bejegyzés trackback címe:

https://tinalina.blog.hu/api/trackback/id/tr25878618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása