csodavilág

Minden jóban van valami rock'n'roll!

Utolsó kommentek

  • vilee453: ezt látni reggelente míg megtalálja fény felé az útját tényleg a természet csodáinak egyike :D (2010.07.21. 21:34) A születés csodája
  • Łina: El sem tudom képzelni, ez az asszociáció hogyan eshetett meg :D Van ami múlandó, van ami örökérvén... (2010.02.04. 21:32) Mozart!
  • R.Zimmerman: Van élet a ZP után? L (2010.01.17. 12:54) Mozart!
  • orsííí: szeretés van. (2009.08.20. 21:54) Naptesók
  • R.Zimmerman: Ja Tina, mit szólsz, rocker lettem, majd szólok az első koncertemről (2009.07.24. 22:55) Zsofci
  • Utolsó 20

kategóriák

anna (4) dalszöveg (3) ego (10) élmény (27) érettségi (2) fesztivál (22) filózok (11) gimnázium (3) hajak (16) irodalom (4) lábbeli (2) novella (16) scifi (1) szerelem (22) színház (3) testékszer (10) vers (3) zp (1)

mymeez

Meez 3D avatar avatars games

2009.01.14. 23:26 Łina

Béla és a rock and roll

2007.05.02 19:12:20

Hétfő este: zp-t reméltem, Gödör sem lett belőle, végül nem bántam. TESCO első nekifutásra sem volt nyitva, többször nem próbálkoztunk, főleg, hogy rátaláltunk Bélára, a gyönyörűkisfeketenemtudnimilyenfajta /szerintem egyébként keverék/ kutyahölgyre.

Megsimogattuk , ölbevettem, megcsócsáltam kedvesem hallószervét, amíg azt nem mondta hogy jólvan, vigyék hozzá, vagyis apósomhoz. Ott betolt egy kis tápanyagot lavor víz és edem-tenyérnyi fasírt formájában , majd kóválygott egy sort mint aki kissé illuminált.

úgyéreztük ez így rendben is, tehát a kutyus körül megismert két fiatallal és persze bimmel meg edemmel benyomtunk valami "kis" alkoholszármazékot, aminek hatására elmondtam néhány dolgot Neki, amit már régóta szerettem volna.

Pár óra vacogás és titkon-forró-teára-és-edemmel-teli-ágyra-vágyás után , sikerült végre elrángatnom, hogy mindezt beteljesítsem:D

Kedd:Delelőre állt már a napocska mire kirugdaltam magam az ágyból, muszály volt, várt a munka egy 14 éves izgatottan lyukravágyó leányzó személyében.No ezen gyorsan túl is voltam , lerendeztem még egy "randit" apósomnak , magamra aggattam a szakadt harisnyát, szakadt farmert, fekete trikót /Junkies kompatibilis szerelés lol/.Zöldhaju és én,tudomhogynagyonhosszúanyelvem:P

Igen, tudom , hogy kinőhettem volna már, valójában a nosztalgia az ami ebbe a közegbe visszahúz oly gyakran. Itt érzem otthon vagyok. Befurakodtam közéjük, átadtam magam a rock and rollnak, egy emberként emelkedtünk a magasba, lüktetett, hullámzott a tömeg , ütések záporoztak a hátamra, vállamra szünet nélkül , a számban haj volt ,hol az enyém hol másé, persze nem érdekelt, az agyam kikapcsolt.Elégedett voltam velük, meglepődve vettem észre azonban a dobos váltást.Bár ahogy Riki mondaná/basszer/: minden dobos hülye:D

Ezekután edemék kurtán-furcsán léptek le , bár azt se értettem minek jöttek el, amikor állandóan hangoztatják, hogy mennyire utálják az "istálló"t. Zöldhajúval még 3 órát denszeltünk, rájöttem , hogy láthatatlan vok , és annyira bölcs, hogy 3nyelven tudok fejből dalszövegeket:)

Este a sinnerz dobosa és bölcsességei kísértek hazáig, ahol nem kis meglepetésemre egy átfagyott edembe botlottam. Meleg teával és pulcsival feltápolva küldtem aludni.

Szólj hozzá!

Címkék: élmény


A bejegyzés trackback címe:

https://tinalina.blog.hu/api/trackback/id/tr43878619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása