csodavilág

Minden jóban van valami rock'n'roll!

Utolsó kommentek

  • vilee453: ezt látni reggelente míg megtalálja fény felé az útját tényleg a természet csodáinak egyike :D (2010.07.21. 21:34) A születés csodája
  • Łina: El sem tudom képzelni, ez az asszociáció hogyan eshetett meg :D Van ami múlandó, van ami örökérvén... (2010.02.04. 21:32) Mozart!
  • R.Zimmerman: Van élet a ZP után? L (2010.01.17. 12:54) Mozart!
  • orsííí: szeretés van. (2009.08.20. 21:54) Naptesók
  • R.Zimmerman: Ja Tina, mit szólsz, rocker lettem, majd szólok az első koncertemről (2009.07.24. 22:55) Zsofci
  • Utolsó 20

kategóriák

anna (4) dalszöveg (3) ego (10) élmény (27) érettségi (2) fesztivál (22) filózok (11) gimnázium (3) hajak (16) irodalom (4) lábbeli (2) novella (16) scifi (1) szerelem (22) színház (3) testékszer (10) vers (3) zp (1)

mymeez

Meez 3D avatar avatars games

2009.01.15. 20:22 Łina

Megöltem

2007.09.23 21:01:42

Az ablakom előtt állt/ a szeretett férfi/, tekintetében nem tudtam többé hinni. Arca reménykedést sugárzott, az enyém semleges maradt/pedig egykor milyen szerelmesen néztünk egymásra/. Kiléptem hozzá, szememben tűz égett, késdöfésként járt át minden hazug szava, és az engem aludni nem hagyó rémképek. Nem szólt semmit. Egy kis szellő legyintett meg és végigrázott a hideg.

-Fázol?-kérdezte. Némán igent intettem a fejemmel, levette a pulóverét és rámhúzta. Megborzongtam keze forró érintésétől. Előrébb léptem. Jéghideg volt a talpam, mezítláb a kövön. Pontosan emlékszem arra a csókra/vadabb és féltőbb volt mint valaha/. Tüzére, kétségbeesettségére, a véresre harapott ajkára, amit szó nélkül tűrt, sőt minél jobban bántottam, mintha annál inkább megadta volna magát, csak közelebb és közelebb húzott.

Ódon ház volt, világháborút megélt, omladozó. A függőfolyosó korlátja sem volt már a régi. Pontosan tudtam, hogy mennyit bír. Nekidöntöttem, utoljára magamba szívtam a nyelvét, gyönyörű fényes-barna hajából tulajdon kezemmel téptem ki egy tincset. Majd teljes erővel löktem, és a korlát megadta magát. Láttam az utolsó hitetlen-szomorú szemét, kezét, ahogy utánam nyúl. A sötétben csak hallottam/kedvesem/ koponyája összezúzódásának hangját.

Álltam ott a hűvös estében, ízével a számban, illatával körülöttem, a "szakadék" szélén és üres voltam./szerelem/ Lerohantam a lépcsőn. Tiszta vér volt körülötte a kő. Arcán nyugodt mosoly, szeme csukva, könnyesen. Mellé feküdtem, hozzá bújtam...még meleg volt. Végre kitört belőlem a zokogás...

"Ébredj, éledj, ha fáj is, nyisd fel a szemedet
Mozdulj, virradj, máris, mondd ki a nevemet
Kelj fel, egy jel kell, egy sóhaj, minden perc nehezebb
Törd meg a csöndet egy szóval, én nem kérek egyebet
Soha már..."

Szólj hozzá!

Címkék: novella szerelem


A bejegyzés trackback címe:

https://tinalina.blog.hu/api/trackback/id/tr47880373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása