csodavilág

Minden jóban van valami rock'n'roll!

Utolsó kommentek

  • vilee453: ezt látni reggelente míg megtalálja fény felé az útját tényleg a természet csodáinak egyike :D (2010.07.21. 21:34) A születés csodája
  • Łina: El sem tudom képzelni, ez az asszociáció hogyan eshetett meg :D Van ami múlandó, van ami örökérvén... (2010.02.04. 21:32) Mozart!
  • R.Zimmerman: Van élet a ZP után? L (2010.01.17. 12:54) Mozart!
  • orsííí: szeretés van. (2009.08.20. 21:54) Naptesók
  • R.Zimmerman: Ja Tina, mit szólsz, rocker lettem, majd szólok az első koncertemről (2009.07.24. 22:55) Zsofci
  • Utolsó 20

kategóriák

anna (4) dalszöveg (3) ego (10) élmény (27) érettségi (2) fesztivál (22) filózok (11) gimnázium (3) hajak (16) irodalom (4) lábbeli (2) novella (16) scifi (1) szerelem (22) színház (3) testékszer (10) vers (3) zp (1)

mymeez

Meez 3D avatar avatars games

2009.01.26. 22:49 Łina

a hívás

2008.02.25 18:29:34

Csörög a telefon. Ismeretlen szám. Ki lehet az ilyenkor? Beleszól egy hang, rekedt, erőlködő.Többször visszakérdezek: ki az? Mintha később hallaná a válaszaimat. Na mégis ki lehetek?- kérdezi, immár sokkal barátságosabban. Akkor és ott majdnem kiugrottam a bugyimból a buszon. Atti! Távoli testvérem Kenguruföldről, egy áténekelt éjszaka után, kiélt rocksztárra emlékeztető hanggal... engem hívott, igen engem, olyan tisztán hallom, akárha itt ülne mellettem... Vidámság csendül a hangjában: mikor jössz utánam husom? Elszorul a szívem, nem is tudja talán, mennyire hiányzik nekem, legszívesebben máris rohannék, de itt van még a nyamvadt iskola, amit be kell fejeznem, az érettségi, nyelvvizsga stb.

Minden rendben vele, Tankcsapdát ott is szeretik, sok a hippi, jó a meló, utcán énekel, meg ami jön. És megjegyzi, szokta nézni 'tinalina csodálatos oldalát'. És hogy ő nem ismeri ezt az Attilát, de valamit nagyon jól csinálhat, ha ennyien irigyelik. Én csak csendesen mosolygok, mellettem ül a párom, és valóban úgy tűnik: nagyon jól csinálja.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem élmény


A bejegyzés trackback címe:

https://tinalina.blog.hu/api/trackback/id/tr38905013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása